News & Article identifies to company, local and international news

OCIC បើកដំណើរការផ្សារទំនើប Olympia Plaza ផ្ដោតលើអតិថិជនចំណូលមធ្យម

realestatenew

OCIC បើកដំណើរការផ្សារទំនើប Olympia Plaza

ផ្ដោតលើអតិថិជនចំណូលមធ្យម

ផ្សារទំនើបនៅក្រុងភ្នំពេញកំពុងតែកើនឡើងយ៉ាងខ្លាំងនៅ ឆ្នាំនេះដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងការកើនឡើងការចំណាយរបស់ អតិថិជនដែលជម្រុញដោយកំណើនប្រាក់ចំណូលប្រជាជន​ និងកំណើនសេដ្ឋកិច្ចទៀងទាត់ប្រចាំឆ្នាំជាមធ្យម៧.២​ភាគរយ។

 

 

ការធ្វើចំណាត់ថ្នាក់ឡើងវិញរបស់ធនាគារពិភពលោកអំពីស្ថានភាពសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជាពីកម្រិតប្រាក់ចំណូលទាបដល់មធ្យមកម្រិតទាបកាលពីឆ្នាំមុនក៏បានផ្ដល់ទំនុកចិត្តផងដែរដល់វិនិយោគិន​ដែលចង់វិនិយោគ​លើផ្សារលក់រាយស្របពេលគ្នានឹងការកើនឡើងអំណាចទិញរបស់ប្រជាជនខ្មែរ។

ប៉ុន្តែតើផ្សារទំនើបដូចជា Aeon Mall 1 សាកសមនឹងការចំណាយរបស់អតិថិជនដែរទេ ឫមួយក៏អតិថិជនក្នុងស្រុកនៅតែមិនអាចមានលទ្ធភាពទិញក្នុងតម្លៃនេះបាន?

ការសិក្សាស្រាវជ្រាវមួយធ្វើឡើងដោយក្រុមហ៊ុន Bonna Realty Group បង្ហាញថាតម្រូវការផ្សារទំនើបបានកើនឡើង៣ភាគរយនៅត្រីមាសទីមួយឆ្នាំនេះពីសន្ទស្សន៍៧៩ឡើងដល់៨២បើធៀបនឹងរយៈពេលដូចគ្នាកាលពីឆ្នាំមុន។ យ៉ាងណាក៏ដោយទីតាំងទំនេរនៅផ្សារទំនើបទាំងទីតាំងធ្វើរួចនិងកំពុងសាងសង់បានកើនឡើងពី ២១ ​​ដល់ ២៦ភាគរយនៅឆ្នាំនេះខណៈពេលដែលការផ្គត់ផ្គង់នៅតែបន្តកើនឡើង។

អ្នកជួលចំនួន៧នៅផ្សារទំនើប Aeon mall បានបិទអាជីវកម្មកាលពីឆ្នាំ២០១៥ដោយត្អូញត្អែអំពីការលក់មិនដាច់ការរំខានការសាងសង់ និងការសន្សំសំចៃជ្រុលរបស់អតិថិជននេះបើយោងតាមរបាយការណ៍សារព័ត៌មានក្នុងស្រុក។

ក្នុងបទសម្ភាសន៍ជាមួយសារព័ត៌មានក្នុងស្រុក លោក ប៉ែន សុខគា នាយកផ្នែកវាយតម្លៃក្រុមហ៊ុន Bonna Realty មានប្រសាន៍ថាតម្រូវការផ្សារទំនើបកើនឡើងគឺដោយសារតែកត្តាមួយចំនួនដូចជា៖ ការកើនឡើងចំនួនប្រជាជន និងប្រាក់ចំណូលភាពងាយស្រួលនៃការដើរផ្សារ និងគោលនយោបាយបញ្ចុះការប្រាក់របស់គ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ។

យោងតាមរបាយការណ៍ក្រុមហ៊ុនដដែលបច្ចុប្បន្នមានផ្សារទំនើបចំនួន៣៤នៅទីក្រុងភ្នំពេញក្នុងនោះផ្សារទំនើបប្រភេទ A និង B មានចំនួនច្រើនជាងគេ។ បន្ទាប់ពីផ្សារទំនើប Aeon Mall 1 ជាផ្សារដំបូងគេមានអ្នកចូលច្រើនជាងគេក៏មានផ្សារដទៃទៀតដែររួមមានផ្សារទំនើប Aeon Mall 2, The Bridge Retail, Parkson Mall, Exchange Square, និង Olympia Plaza

លោក សន សៀប នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Key Real Estate មានប្រសាសន៍ថានឹងមានការប្រកួតប្រជែងគ្នាយ៉ាងខ្លាំងក្នុងចំណោមផ្សារទំនើបបច្ចុប្បន្ន និងផ្សារទំនើបកំពុងសាងសង់បើពិនិត្យមើលពីចំនួនប្រជាជនចំណូលមធ្យម និងខ្ពស់ដែលមានចំនួនតិចតួចនៅឡើយ។ យ៉ាងណាក៏ដោយនៅថ្ងៃអនាគតប្រជាជនក្រុងភ្នំពេញចំណូលមធ្យមនឹងកើនចំនួនយ៉ាងឆាប់រហ័ស និងមានអំណាចទិញច្រើនជាងមុន។

ទោះបីជាផ្សារលក់រាយកើនចំនួនកាន់តែច្រើនក៏ដោយក្រុមហ៊ុនសាងសង់ដូចជា OCIC ដែលនឹងបើកដំណើរការផ្សារទំនើប Olympia Plaza ក្នុងពេលឆាប់ៗនៅតែមានសង្ឈឹមទទួលជោគជ័យនៅក្នុងបរិយាកាសនេះ ដោយផ្តោតជាពិសេសទៅលើកម្រិតតម្លៃសាកសមនឹងអ្នកទិញក្នុងស្រុក។

ផ្សារទំនើប Olympia Plaza ដែលមានទីតាំងនៅខាងក្នុងគម្រោង Olympia City របស់ក្រុមហ៊ុន OCIC ស្ថិតនៅក្បែរពហុកីឡាដ្ឋានជាតិអូឡាំពិកព័ន្ធជុំវិញដោយខុនដូរចំនួន២០០០ការិយាល័យ២០០ និងផ្ទះរាប់រយខ្នងទៀតដែលមួយចំនួនធំបានសាងសង់រួចរាល់​ និង​កំពុងរៀបចំប្រគល់អោយម្ចាស់លំនៅដ្ឋាន។

លោក សយ រតនា ប្រធានផ្នែកទំនាក់ទំនងសាធារណៈក្រុមហ៊ុន OCIC បានឱ្យដឹងថាទន្ទឹមពេលដែលផ្សារទំនើបមួយចំនួនធំផ្ដោតលើយីហោល្បីៗ និងអតិថិជនចំណូលខ្ពស់ផ្សារទំនើប Olympia Plaza កម្ពស់៧ជាន់វិញ នឹងផ្អោតលើអ្នកលក់រាយក្នុងស្រុក និងប្រជាជនចំណូលមធ្យម។ យើងជឿជាក់ថាវានឹងទទួលបានជោគជ័យ ដោយសារតែប្រជាជនចំណូលមធ្យមនៅកម្ពុជាមានចំនួនច្រើនជាងគេ និងជាទីផ្សារដ៏ធំសម្រាប់ទីផ្សារផ្សារទំនើប។

លោក រតនា បន្តថា ផលិតផលតម្លៃថ្លៃដាក់លក់នៅផ្សារទំនើបមិនប្រកដថាប្រជាជនខ្មែរភាគច្រើនអាចមានលទ្ធភាពទិញបាននោះទេ បើមើលទៅលើកម្រិតប្រាក់ចំណូលរបស់ពួកគេ។ ដូច្នេះអ្នកដើរផ្សារជនជាតិខ្មែរភាគច្រើនចូលចិត្តដើរមើលជាជាងទិញទំនិញតម្លៃថ្លៃនៅផ្សារទំនើបទាំងនោះ ហើយទីបំផុតនឹងងាកទៅទិញទំនិញនៅហាងលក់រាយដែលមានតម្លៃសមរម្យ។

អធិប្បាយលើគំនិតរបស់ផ្សារទំនើប Olympia Plaza លោក សន សៀប បន្ថែមថាផ្សារទំនើបដែលផ្ដោតលើប្រជាជនចំណូលមធ្យមនឹងទាក់ទាញអតិថិជនមកទិញបានច្រើនពីព្រោះប្រទេសកម្ពុជាស្ថិតនៅក្នុងប្រភេទប្រាក់ចំណូលក្រោមមធ្យមនៅឡើយ ហើយនឹងបន្តទៅប្រភេទចំណូលមធ្យម។ តាមយោបលខ្ញុំគ្មានហេតុផលណាដែលផ្សារទំនើបត្រូវផ្ដោតលើអតិថិជនហួសពីចំណូលមធ្យមនោះទេក្នុងដំណាក់កាលនេះ។

ការស្រាវជ្រាវរបស់ក្រុមហ៊ុន OCIC បង្ហាញថា​អ្នកដើរផ្សារចំណាយប្រាក់ប្រមាណពី១០ទៅ៣០ដុល្លារពេលដើរផ្សារម្ដងៗ។ ជាមួយនឹងគំនិតនេះ លោក រតនា បញ្ជាក់ថាផ្សារទំនើប Olympia Plaza អាចផ្ដល់តម្លៃសមរម្យជូនអតិថិជននៅក្នុងប្រជាសាស្រ្តនេះ ។
កញ្ញា សុខ លក្ខិណា ប្រជាជនចំណូលមធ្យមក្រុងភ្នំពេញធ្វើការនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនឯកជនមួយកន្លែងរៀបរាប់ថា វាជារឿងល្អដែលផ្សារទំនើបដូចជា Olympia Plaza ផ្ដោតលើប្រជាជនចំណូលមធ្យមខុសពីផ្សារទំនើប Aeon Mall ដែលផ្ដោតលើប្រជាជនចំណូលខ្ពស់។ សម្រាប់អ្នកដែលចូលចិត្តដើរផ្សារដូចខ្ញុំគំនិតមួយនេះល្អមែនទែន ហើយខ្ញុំនឹងមានជម្រើសច្រើនជាងមុនដើម្បីទិញទំនិញខុសៗគ្នាដែលមានគុណភាពល្អ៕

ប្រភព៖ realestate.com.kh

 

 

Latest Properties

Flat For Rent

Flat For Rent

Tuol Kork, $1,500.00
Land For Sale

Land For Sale

Porsenchey, $650.00/SQM
Villa For Sale

Villa For Sale

Tuol Kork, $550,000.00
Building For Rent

Building For Rent

Tuol Kork, $8,000.00

Our Partners

  • logo First Commercial Bank

     

  • logo postbank

  • ABA Bank

  • ICBC Bank

  • MB Bank

  • Mega Bank

  • Tiawan Bank

  • Oromfi Bank

  • sacom bank

  • first finance

  • kookmin bank

  • CAB Bank

  • rhb bank

  • anz bank

  • Phnom Penh Commercial Bank

  • Phillip Bank

  • Cambodian Public Bank

  • MayBank

  • BOC Bank

  • Vattanac Bank

  • cimb-bank

  • Cathay United Bank